sunnuntai 31. toukokuuta 2015

YHTÄ JUHLAA

Heippa! Eilen olin viettämässä pikkuserkun ylioppilasjuhlia Helsingissä. Ajomatka oli pitkä ja puuduttava, mutta meni loppujenlopuksi kuitenkin nopeasti. Kameraa en reissuun mukaan ottanut, joten kuvia otin vain puhelimella. Niitä en laita kuitenkaan tähän postaukseen, koska pyhitän postauksen asukuville. Laitan varmasti niitä kuvia sitten johonkin puhelinpostaukseen! Noh, asuna mulla toimi vanha rippimekko. Mekkojahan mulla on lukuisia, mutta toi kuitenkin pääty sit päälle. Päälle laitoin farkkutakin jonka sain Suvilta lainaksi ja jalassa on citymarketista ostetut ballerinat. (ainut paikka josta saa edullisesti mun jalan kokoisia kenkiä) Päähän laitoin pannan, jonka olenkin aikaisemmin esitellyt teille. En puhu pidempään, laitan vain kuvat ja lähden unten maille!
1 7 2 3 6 4 5

2 kommenttia:

  1. Nätti asu! :) Ihana toi hiuspanta, haluttais itekki ostaa joku tommonen, mutta ne on useimmiten aika hintavia niin ei raaski... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! :) Joo noi on kyllä aika hintavia ja tää mun oma on siis Seppälästä, niin kappas tää päätti mennä edellisenä päivänä rikki. Onneks se saatiin väliaikaisesti korjattua mut en sitten tiiä kauan kestää. Ei kerennyt oleen tuokaan kauaa käytössä. Mut kiva toi on silti :-) Kiitti kommentista!

      Poista

Kiitti kun jaksoit kommentoida, linkkaathan blogisi osoitteen perään niin saatan käydä kommaamassa sinulle takaisin :-)!